Het ‘Help’ icoon in de menubar is in deze release verder ontwikkeld. Naast de reeds bestaande linken ‘Nieuwigheden ‘ en ‘Contacteer ons’ is nu ook de link ‘Oplossen van problemen’ beschikbaar.
Bij het klikken op de link opent zich in het midden van het scherm het pop-up venster ‘Oplossen van problemen’
De pop-up “Oplossen van problemen” bestaat uit 2 tabbladen.
- Nuttige linken
Langs deze weg kan de status van Wave bekeken worden. Via de link “service monitering” zal er een nieuw tabblad in de browser openen met daarbij een actueel overzicht. Op deze manier ziet u of er gekende problemen zijn die het werken in Wave kunnen verstoren.
Bij het klikken op de link ‘het support team contacteren’ opent er zich automatisch een mail, in het mailprogramma dat u gebruikt op uw computer, waarbij u op een eenvoudig manier een vraag kan stellen aan het gewenste team.
2 Cache wissen
De gebruiker krijgt de mogelijkheid uit 2 manieren om zijn caches op een eenvoudige manier te verwijderen
- Default (aanbevolen)
- Een optie selecteren
Wanneer we gaan voor de ‘Default’ manier dan volstaat het om deze aan te vinken en vervolgens te drukken op de knop ‘Cache wissen’. Een groen balk met de boodschap ‘De cache werd succesvol verwijderd’ zal verschijnen in de pop-up.
Via ‘Selecteer de optie(s) die u wilt wissen’ krijgt u de keuze van wat u nu juist wilt wissen van de cache. Enkel de offline site data of voorkeuren (filters etc). Van zodra u de keuze gemaakt heeft en drukt op de knop ‘Cache wissen’ krijgen we de bevestiging in de pop up.