Spring naar de inhoud

Aanmelden

Hoofdpagina

Eenmaal aangemeld, komt u terecht op de hoofdpagina van de toepassing Werkomgeving:

Dashboard

Overzicht

In het midden van de startpagina geeft een grafiek u een visueel overzicht van uw werk ( deze wordt ook wel de “Donut” genoemd). Standaard wordt in het tabblad ‘Overzicht’ de lijst “Mijn actieve taken” weergegeven. Het is mogelijk om andere opgeslagen lijsten te selecteren. Meer informatie over het aanmaken van lijsten vindt u terug in het deel ‘ Tasks’.

Deze taken worden weergegeven volgens prioriteit. Daarnaast kan u ook kiezen voor status:

Taakverdeling

Via het tabblad ‘actuele verdeling’ in het dashboard, kan u de actuele verdeling van uw lijsten nagaan of de verdeling per type taak bekijken. Als u een lijst of type taak selecteert, krijgt u hiervan een overzicht. Wilt u de volledige takenlijst van een persoon in deze lijst zien? Dan kan u op de naam klikken.

Door op de naam te klikken, komt u terecht in de gedetailleerde takenlijst.

Taak opvolging

Een geavanceerd gebruiker (team lead of gelijkaardig profiel) krijgt via een nieuwe tab in het dashboard een beter overzicht van de verdeling van de taken via de tab ’taken opvolging’.

In dit tabblad kan je met een profiel als teamleader je lijsten bekijken. Deze worden per prioriteit voor elke taak weergegeven.

Onder de naam van de lijst vinden we alle taken terug die tot deze lijst behoren. Enkel de taken met minimum 1 resultaat zullen getoond worden.

Wanneer we links op de naam van de taak klikken zal de takenlijst met alle taken en alle prioriteiten van deze taak geopend worden.

Wanneer je hoovert over de prioriteiten krijg je nog een extra weergave van deze prioriteiten op die specifieke taak:

De prioriteit waarop je op dat moment hoovert zal extra getoond worden (andere prioriteiten zullen grijzer zijn).Als je vervolgens zou klikken op 1 van de prioriteiten zal je de takenlijst krijgen van die specifieke taak binnen de lijst waar enkel de prioriteit zal getoond worden waarop je op dat moment op geklikt hebt. In dit geval zullen er 5 taken ‘aansluiting verzekeringnemer’ getoond worden met de prioriteit normaal:

Mijn toepassingen

In de zone « Mijn toepassingen » kan u de toepassingen terugvinden waarnaar u kan doorklikken. Dankzij de ‘single sign on’ hoeft u zich niet opnieuw aan te melden.

Dit is een persoonlijke lijst. Het tandwiel-icoon  laat u toe om toepassingen toe te voegen of te verwijderen uit de lijst.

Door hierop de klikken wijzigt het tandwiel-icoon naar een save-icoon die toelaat uw aanpassingen te bewaren.

Klik op het kruisje na elke toepassing om deze uit uw lijst te verwijderen. Via het zoekvenster kan u een nieuwe toepassing opzoeken en toevoegen door erop te klikken.

Om de volgorde van de toepassingen  te personaliseren volstaat het om via het tandwieltje te gaan en vervolgens de toepassingen te slepen naar de gewenste plaats.

Extra informatie

Over de Werkomgeving

Een zone « over de werkomgeving » is terug te vinden onder de zone « Mijn toepassingen ». Door hier op te klikken komt u op de website Wave terecht waar u onder andere ook de handleiding kan terugvinden.

Versienummer

U kan het versienummer van de toepassing links onderaan terugvinden. Het kan handig zijn deze mee te geven wanneer u contact opneemt met de technische diensten.