360 view
Taken
Tussen de reeds bestaande velden ‘Processen’ en ‘Documenten’ vinden we nu ook het tabblad ‘Taken’ weer in het 360 view overzicht.
Net als bij de andere tabbladen zijn er bovenaan filters die het mogelijk maken om de selectie naar wens aan te passen.
Zo kan u selecteren op volgende filters:
- Status
- Business domein
- Type taak
- Departement
- Kernwoord
Vervolgens kan u de lijst ook selecteren op type taak, creatiedatum, datum van laatste actie en vervaldatum.
Wanneer u diverse filters geselecteerd heeft, krijgt u het resultaat in het 360 graden overzicht.
Door op de link ‘Geavanceerd zoeken’ te klikken opent er zich een nieuw tabblad en komen we terecht in de takenlijst. Ook hier nemen we het resultaat van de geselecteerde filters waar.
Het side panel
We keren terug naar de geselecteerde filters op het 360 graden overzicht. Bij het klikken op het ‘+’-teken opent het side panel zich.
Het side panel bevat meer informatie over het desbetreffende proces. Een overzicht:
1 – Type taak: door op de link te klikken opent de taak zich in een ander tabblad in je
webbrowser
2 – Titel van de taak
3 – Datums (creatiedatum, vervaldatum,…)
4 – Tabblad ‘Proces’ : dit is het proces waartoe de taak behoort. Door op het proces te klikken opent het proces in een ander tabblad van je webbrowser.
5 – Tabblad ‘documenten’: indien de taak 1 of meerdere documenten bevat met de status definitief of indexatie lopende dan zijn deze hier waar te nemen. Wanneer een taak meer dan 20 documenten bevat, zal de side panel enkel 20 documenten weergeven. Om de andere documenten te consulteren, volstaat het om op de link ‘bekijk de detailweergave’ die bovenaan de tab documenten staat.
6 – Sluiten: met deze knop sluit je het side panel
7- Gebruik de pijltjes om naar de volgende taak te gaan of terug te keren naar de vorige taak uit de lijst.
8- Is de taak actief of afgesloten?
9 – Aan wie deze taak is toegewezen
10 – De status. In dit geval een ‘na te kijken’ taak